הוסף לעגלה

ניקוי אמבטיה / שירותים

כשחושבים על חדר אמבטיה, חושבים על חדר נקי, נעים ומזמין – בכל זאת, זה החדר בו אנחנו הופכים נקיים בעצמנו! אבל זה לא כל כך פשוט לשמור על ניקיון אמבטיה, וכדי לעשות את זה יש לדאוג לתחזוקה שוטפת ושגרתית ולניקיון עם חומרים ייעודיים. אנחנו פה כדי להסביר כל מה שצריך לדעת על ניקיון אמבטיה >>

 

מה צריך לדעת על ניקיון אמבטיה?

חדר האמבטיה הוא חדר “ייחודי” מהבחינה הזו שיש לו אתגרי ניקיון הייחודים לו – למשל, חדר האמבטיה הוא החדר העיקרי שסובל מבעיות של עובש כתוצאה מהצטברות של לחות וחוסר אוורור. כמו כן, חדר זה צובר לא מעט אבנית, הנוצרת מכתמי רטיבות. כל זה בנוסף ללכלוך הרגיל הקיים בחדרים אחרים בבית – כמו כתמים, אבק וכדומה. לכן, יש צורך בחומרים ניקוי המותאמים לחדר זה באופן ספציפי. 

 

חומרי ניקוי לאמבטיה שאתם צריכים בבית

חומרי ניקוי לשירותים ולאמבטיה מתחלקים לכמה סוגים – כאלו המתאימים לשימוש יומיומי, וכאלו לשימוש “פעם ב” שעוזרים למנוע אבנית ועובש. החומרים הבאים הם חומרי ניקוי אמבטיה שכדאי להצטייד בהם: 

 

 

  • ספוג הפלא – ספוג איכותי ואפקטיבי, שכשמו כן הוא – פשוט סופג הכל! הספוג משמש לניקיון אמבטיה, לספיגה של החומרים וכן למריחת חומרי ניקוי לשירותים ולאמבטיה.
  • חומר נגד עובש בקירות – האמבטיה שלנו נוטה לצבור עובש, והחומר הזה מסיר עובש ומאפשר ניקיון אמבטיה אפקטיבי. כמו כן, הוא מונע התפשטות של העובש ונלחם מיידית בכתמים.
  • מגב חלונות מגנטי דו צדדי לניקוי חלונות – מגב מגנטי ייחודי שמאפשר לנקות חלונות וזכוכיות באופן סימולטני משני הצדדים. פטנט מבריק ושימושי לניקיון אפקטיבי ויעיל. 
  • קצף מונע עובש במקלחת ובמקומות לחים – עוד סוג של חומרי ניקוי לאמבטיה בתחום עובש הוא הקצף הזה, ספריי קצף שנלחם מיידית בבעיות העובש ומסייע לניקיון אמבטיה וחדרים לא מאווררים אחרים. 
  • מסיר אבנית מקצועי – האמבטיה נוטה לצבור אבנית, כתמי חלודה וכתמים לא נעימים אחרים. מסיר אבנית מסייע להסיר את האבנית ולשמור על ניקיון אמבטיה לאורך זמן. 
  • מבריק חדרי אמבטיה – חומרי ניקוי בסיס לניקוי אמבטיה, המשמש להברקת החדר כולו – הוא מסיר כתמי שמן, כתמי סבון, אבנית קלה וכתמים אורגניים ומתאים לניקוי אמבטיה על בסיס קבוע.
  • מנקה ומחטא ג’קוזי – אם יש לכם ג’קוזי, החומר הזה יסייע לכם לנקות ולחטא את המשאבה של הג’קוזי, השואבת בקטריות ולכלוך רב הנובע מאבנית, מהסבון והשמן. התכשיר מנקה את המערכת הפנימית בצורה אפקטיבית ויעילה ומונע ריחות רעים. 

 

 

חומרי ניקיון לאמבטיה -  רק של HG

חברת HG היא חברה בינלאומית לחומרי ניקוי הממוקמת בהולנד. החברה מייצרת למעלה מ-300 מוצרים שונים לניקיון לשימוש בבית ובעסק, וכוללת פתרונות ייעודיים ואפקטיביים לכל בעיית ניקיון. החומריים הייחודיים של HG מבטיחים איכות ללא פשרות ותוצאות מצוינות. אם אתם מחפשים חומרי ניקוי לאמבטיה, המוצרים המעולים של HG מחכים לכם!

תוצאות: 5 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: ניקוי אמבטיה / שירותים
יצרן
HG(5)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

בעיית עובש במקלחת? חדרי אמבטיה, מרתפים ושאר חדרים לחים ולא מאווררים, מסייעים ליצירת והתפשטות טחב ועובש. יש צורך בהסרת העובש והפתרון המושלם לבעיה הוא ספריי מסיר טחב ועובש במקלחת ובמקומות לחים אחרים, הנלחם מיידית בבעיית עובש במקלחת בצורה מהירה והיגיינית.

no-lazy