הוסף לעגלה

מסיר אבנית ע"י קצף HG

הצטברות אבנית היא בעיה נפוצה במקלחונים, אמבטיות, משטחי עבודה, בתי שימוש ועוד. קצף מסיר אבנית מסייע להעלים את הכתמים ומשקעי האבנית במהירות וביסודיות, כך שהמשטח נראה מבריק כמו חדש.

להתראות אבנית, שלום משטח מבריק!
42124

42124
מחיר: 34.90 ₪
משלוח : 39 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 1 תשלומים (ועד 10 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

המים בישראלים נחשבים לקשים עד קשים מאד, הם מכילים שיעור גבוה של אבנית. למרות שארגון הבריאות העולמי טוען כי אין הוכחות לקשר בין מים קשים עם אבנית להשפעה על הבריאות, עדיין רבים חוששים ממנה, והיא גם גורמת לנזק כבד לגופי החימום במוצרי חשמל ביתיים ותעשייתיים. הסרת אבנית אינה פשוטה, יש מספר שיטות יעילות לטיפול בבעיה, אך הניסיון מוכיח כי תכשיר קצף מסיר אבנית של המותג הבינלאומי HG הוא חומר הסרת האבנית היעיל ביותר לניקוי אבנית ולהברקת משטחים. 

מהי אבנית?

אבנית היא סוג של משקע בגוון לבן עד אפור, היא נוצרת כאשר יונים המומסים במים שוקעים בתהליך חימום המים, לכן האבנית מצויה בעיקר בגופי חימום מים במוצרי חשמל כמו קומקום, מכונת כביסה, מדיח כלים וכיוצא בזה. ניתן למצוא אבנית גם במערכות בהן זורמים מים חמים או רותחים, לדוגמה דוד שמש או דוד חשמל. את האבנית ניתן לראות גם על גבי משטחים שונים כמו כיור, משטחי עבודה במטבח, באסלות ועוד.

המקור של האבנית הוא בסלעי גיר המומסים על ידי גשמים. הגשם סוחף את המשקע למי תהום, ומשם האבנית עושה את דרכה למי השתייה. חשוב להדגיש כי אין סכנה בריאותית לשתות מים עם אבנית, אך המשקע גורם לנזק רב למוצרי חשמל עם גופים לחימום ולהרתחת מים. לכן מומלץ להתקין סנן ביתי ויש לטפל בתופעה באמצעות תכשירים ייעודיים או שיטות ביתיות אחרות כמו מלח לימון או חומץ. עם זאת, הפתרון היעיל ביותר להסרת האבנית ממשטחים שונים בבית כמו אסלות, אמבטיות וכיורים היא באמצעות מסיר אבנית של HG.

ניקוי והברקת משטחים בבית ע"י מסיר אבנית

כל הישראלים סובלים מריבוי אבנית במשטחים שונים בבית, על גופי חימום במוצרי חשמל ובמערכות נוספות לחימום מים. האבנית גורמת לנזקים רבים, ביניהם:

 

  • סתימות בצנרת המים החמים
  • צריכת אנרגיה גבוהה במערכות חימום מים ביתיות
  • חשבון חשמל מנופח בגלל צריכת אנרגיה מוגברת
  • תיקון והחלפת גופי חימום במוצרי חשמל ביתיים
  • מראה לא אסתטי 

 

כאמור, אבנית מצטברת במהירות על משטחים שונים בבית, בין היתר על משטחי העבודה במטבח, באסלות ובניאגרות, בכיורים, במקלחונים, באמבטיות וכדומה. להסרת האבנית אין צורך לקרוא לאנשי מקצוע ולשלם הרבה כסף על הסרת אבנית, אפשר להזמין באינטרנט קצף מסיר אבנית מכל המשטחים, ואפשר גם לרכוש קצף להסרת אבנית של HG גם בחנויות המובילות המשווקות את מוצרי המותג HG.

להסרת האבנית בשיטת עשה זאת בעצמך, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מסיר אבנית של HG, לרסס קצף על המשטח ובעיקר בפינות ובאזורים בהם ניתן להבחין בהצטברות של אבנית. לאחר המתנה של מספר דקות יש לנגב את האזור באמצעות מטלית לחה, וזוכים למשטח מבריק ונקי מאבנית. זהו מסיר אבנית איכותי העומד בתקנים המחמירים ביותר, השימוש בו נוח ומתאים לכולם, ותוך דקות ספורות ניתן להבריק משטחים בבית או בעסק ולהעלים את האבנית.  

no-lazy